fredag 13 mars 2009

Utmattningssyndrom ...

Dom tankeväckande och fantastiskt roliga inlägg jag brukar ha på den här bloggen kommer att utebli under en kort tid, p.g.a. tekniska problem. Min dator går helt enkelt inte att jobba med just nu, den är astrött rent ut sagt. Jag roar mig med att kolla in vännerna på facebook, läsa mer och lyssna på musik istället, märker genast hur mycket tid mitt bloggande faktiskt tagit.

Tills tekniken börjar fungera igen får mina trogna läsare nöja sig med ett och annat musikklipp eller lite länkar hit och dit, allt för att hålla ert intresse uppe. Det går fortfarande bra att kommentera, både musik, länkar och annat krafs som jag postar. Hoppas jag får ordning på datorn innan det är dags att fixa räkningarna i slutet av månaden!! :-(.

Skulle bara vilja notera en liten sak: videoklippet Spitfire med Prodigy var ett tips från min elvaåring, kan inte låta bli att fundera än en gång på vad jag gjort för fel??? :-) ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar