torsdag 24 juli 2008

batman - pride ...

Det är inte alltid lätt att vara fladdermus, bifogar till förra inlägget en artikel ur DN, den som ännu inte svarat på Batmanfrågan i min enkät kan ju få lite hjälp på traven här. Den som svarat och svarat fel :-) kan gräma sig. På DN´s kultursida kan man, idag i alla fall, svara på frågan om sin favorit Batman, gissa vem som leder där, med hästlängder. Själv skulle jag nog rösta för Michael Keaton, men varför vet jag inte...

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2204&a=807940


En kristdemokratisk ledamot i SL´s styrelse gillar inte regnbågsflaggor på bussarna i Stockholm, han skyller på att beslutet om sponsringen till Europride togs på ett oprofessionellt sätt.




2 kommentarer:

  1. Hmm, jag har aldrig sett nån Batman-film o lär inte göra det heller, men jag har chansat i din enkät iaf... :-)

    SvaraRadera
  2. Nähä Anders, du har inte tänkt se Batman. Tack för att du deltar i enkäten i alla fall... :-)

    SvaraRadera