lördag 22 november 2008

Nordanvind....fö´låt ström...hrm.

Aj, aj, aj ... Lars ska avstå från hela lönen, det var väl fantastiskt, vilken hedersman han är!!
Det var väl väldigt stort och visar prov på gott ledarskap gentemot postens anställda, det tycker i alla fall Fredrik. Om man tjänar 900 000:-/månad så svider det att avstå, särskilt som man också har en pension på 5 miljoner /år, men man vill ju inte verka girig, säger Lars. Jaa, det var verkligen stort gjort ;-), en hyvens karl är du Lars! ... men jag undrar lite, lite, ursäkta en fattigs enfaldiga fråga, varför gick du med på lönen från början, lade någon en kniv mot din strupe din stackare?

Jag visar ingen bild på Lars, han ser ändå inget vidare ut, istället visar jag en bild av Lars-Gunnar Nordström, han som är konstnär.

3 kommentarer:

  1. vem är lars? länka gärna till de nyheter du kommenterar! pinga sedan bloggen på nyligen.se så kommer twingly snappa upp din blogg och länka till den från de nyhetsajter som är anslutna.

    SvaraRadera
  2. Äh, pinga har jag ingen lust med ;-)

    Ofta har jag med en länk till det jag kommenterar, för "fördjupningsstudier", men denna gång antog jag att det var så pass allmänt känt, sorry, kanske dumt av mig. Lars G Nordström, ny vd på posten.

    SvaraRadera
  3. .. i och för sig säger jag ju inte vem Fredrik är heller ;-)

    SvaraRadera