fredag 20 november 2009

from tweet to the abyss

Jag har vänner som klagar på att mina blogginlägg är för långa och för jobbiga att läsa, trots det missänker jag att dom läser ibland, och sen gnäller lite ... ;-)

Nu tänker jag skriva ett kort inlägg, för att vara lite tillmötesgående, jag tänker inte heller förmedla några djupare funderingar ... även om jag går ner i djupet en aning, så, hoppas du kan uppskatta den här jättemaneten herr B., för jag fick en plötsligt ingivelse att posta den på bild. Giant Jellyfish, no thanks!


Bilden har jag hitta via Rob Sheridans Twitter, som så många andra sevärda bilder ...
Viva Twitter!!

4 kommentarer:

  1. Tjusig bild, men jag föredrar Bläckfiskar!!

    SvaraRadera
  2. Åhåååå ... Bläckfiskar??!! :-)) Självklart.

    SvaraRadera
  3. Dina inlägg är inte för långa och jobbiga. Tvärtom intressanta och mycket välskrivna. Ja, jag läser ofta din blogg utan att alltid lämna en kommentar.
    Herr B

    SvaraRadera
  4. Jag håller med Björn, du skriver alltid så bra, så keep it up! ...o jag läser oxå alltid, utan att för den skull kommentera. :-)

    SvaraRadera